کلمات کلیدی : تمام آنچه نیاز است بدانید



کلمات کلیدی : تمام آنچه نیاز است بدانید

 کلمات کلیدی Keyword research بخشی مهم در هر استراتژی سئو و بهینه سازی سایت می باشد. اگر این مقاله آموزش سئو را درست متوجه شوید، حجم بالایی از ترافیک مربوطه را به سایت خود وارد خواهید کرد. در این مقاله ، ما می خواهیم ببینیم که کلمات کلیدی چیست و چرا باید در وب سایت از کلمات کلیدی استفاده کرد؟ و چه رابطه ای با بهینه سازی وب سایت SEO دارد؟ 

کلمات کلیدی اساساً پل ارتباطی بین وب سایت و موتور جستجو می باشند.آنها همان مواردی هستند که به موتور جستجو کمک می کنند که سایت شما را در هر زمینه ای که فعالیت دارد و میزان جستجوی اصطلاح یا عبارتی خاص توسط کاربر به چه میزان مرتبط است. موتور جستجو شامل پایگاه داده ای از وب سایت هایی را که آنها تحت برچسب ها / کلمات کلیدی مناسب دور نگه داشته اند ، نگه می دارد تا بتواند سریع نتیجه بگیرد. 

با بهینه سازی وب سایت خود با کلمات کلیدی مناسب می توانید اطمینان حاصل کنید که احتمال حضور در SERP و در صفحات اول گوگل بسیار بالا می رود. 

اما…. 

در مورد کلمات کلیدی صدها نوع وجود دارد. بنابراین چگونه می دانید برای بهینه سازی وب سایت و seo صفحات از چه نوع کلمات کلیدی استفاده شود؟ 

قاعده کلی این است که به دنبال کلمات کلیدی باشید که حجم جستجوی بالایی دارند (به این معنی که وب سایت شما در SERP ها فرصت بیشتری خواهد داشت). ابتدا ، بیایید نگاهی به منظور ما از بهینه سازی کلمات کلیدی بیندازیم .

سئو و بهینه سازی سایت

نکات بهینه سازی کلمات کلیدی در وب سایت

اکنون وقتی به فکر بهینه سازی کلمات کلیدی و بهینه سازی وب سایت هستید ، ممکن است وسوسه شوید که کلمه کلیدی انتخابی خود را هر چند بار در محتوای خود جای دهید. این ممکن است چند سال قبل جواب داده باشد ، اما اکنون ، پر کردن کلمات کلیدی منفی است!

هنگام افزودن کلمه کلیدی به وب سایت خود ، باید تا حد ممکن طبیعی رفتار کنید. اما چند مکان در مقاله وجود دارد که  اطمینان حاصل می کند که در تاثیر خوبی در سئو مقاله دارد. 

 سه مکان مهم برای بهینه سازی:

  • در ابتدای عنوان مقاله شما 
  • توضیحات متای شما
  • 50 تا 100 کلمه اول در محتوای شما

 

و هنوز برخی از روش های دیگر برای بهینه سازی کلمات کلیدی شما وجود دارد که به رتبه بندی وب سایت شما کمک خواهد کرد:

  • برچسب های alt تصویر شما (ترجیحاً تصویر اول صفحه).
  • در URL صفحه ؛
  • حداقل در یکی از زیرعنوان های خود
  • 2-3 بار (یا بیشتر به تعداد کلمات شما بستگی دارد) در کل مقاله.

 

همانطور که مشاهده می کنید برای بهینه سازی کامل کلمه کلیدی در حالی که محتوای خود را طبیعی نگه می دارید ، کارهای زیادی می توانید انجام دهید.

نکات بهینه سازی کلمات کلیدی

انواع کلمات کلیدی در وب سایت

انواع کلمات کلیدی که شما تصمیم می گیرید در وب سایت خود استفاده کنید ، تعیین می کند که آیا بازدیدکنندگانی وارد می کنید که بتوانند بیشترین ارزش را به شما ارائه دهند. شش نوع کلمه کلیدی وجود دارد که باید درباره آنها بیاموزید:

 

1. کلمات کلیدی عمومی

کلمات کلیدی عمومی یک موضوع را جدا می کنند ، اما جزئیات بیشتری دریافت نخواهید کرد. معمولاً به عنوان کلمات کلیدی "کوتاه دم" شناخته می شوند. به عنوان مثال: "کفش" ، "جارو برقی" یا "کتاب".

شما باید از این نوع کلمات کلیدی دور باشید زیرا رقابت معمولاً بسیار زیاد است و شما هیچ ایده ای در مورد هدف جستجو ندارید بنابراین تبدیل به طور کلی بسیار کم است.

 

2.کلمات کلیدی تجاری

کلمات کلیدی برند کاملاً قابل توضیح هستند. آنها شامل یک کلمه کلیدی مربوط به مارک کالا هستند ، به عنوان مثال: "کفش های آدیداس" ، "جاروبرقی دایسون" ، "کتاب هری پاتر".

آنها یک قدم بالاتر از یک کلمه کلیدی عمومی هستند اما هنوز مشخص نیست که هدف جستجو چیست.

 

3. کلمات کلیدی گسترده 

کلمات کلیدی گسترده امیدوار کننده تر هستند. آنها سطح خوبی از ترافیک را فراهم می کنند و رقابت بسیار کمتری دارند.

معمولاً جستجوگر تصمیم گرفته است که به دنبال چه چیزی است اما ممکن است فقط ایده تقریبی داشته باشد. به عنوان مثال: "کفش مخصوص دویدن" ، "جارو برقی ایستاده" ، "کتاب کودک".

 

4. کلمات کلیدی طولانی

به نظر من ، کلمات کلیدی طولانی بهترین نوع کلمه کلیدی برای تمرکز بر روی آن هستند.

آنها به طور کلی حجم جستجو کمتری دارند ، به این معنی که رقابت کمتری دارند اما از سطح تبدیل بسیار بالایی برخوردار هستند. به عنوان مثال: "کدام کفش دویدن برای ماراتن بهترین است" ، "جارو برقی ایستاده با بند جمع شونده" ، "کدام کتاب کودک برای سنین 8-10 سال بهترین است."

کلمات کلیدی طولانی توازن مناسبی بین رقابت ، تبدیل و ترافیک دارند.

 

5.کلمات کلیدی خریدار

کلمات کلیدی خریدار یک کلمه بهم پیوسته اند که نشان می دهد جستجوگر آماده است تا از پول نقد خود جدا شود. به عنوان مثال: "کفش مخصوص دویدن آدیداس بخرید" ، "تخفیف جاروبرقی دایسون" ، "کوپن کتاب های کودکان".

اگر این متناسب با مدل کسب و کار شما باشد ، بهینه سازی برای کلمات کلیدی خریدار می تواند یک حرکت کاملا هوشمندانه باشد.

 

6.کلمات کلیدی دقیق

کلمات کلیدی دقیق نشان می دهد که جستجوگر دقیقاً می داند چه چیزی را پیدا می کند.

این نوع کلمات کلیدی برای بهینه سازی مناسب است زیرا معمولاً بسیار خوب تبدیل می شوند و حجم بالایی از جستجو دارند. به عنوان مثال: "بهترین کفش های مخصوص دویدن" ، "بررسی جارو برقی" ، "کتاب های کودکان توصیه شده"

هرچند با کلمات کلیدی دقیق یک مشکل وجود دارد: آنها رقابت زیادی دارند.

سئو و بهینه سازی سایت

خلاصه می کنیم

در این مقاله ، بررسی کرده ایم که کلمات کلیدی چیست ، چرا مهم هستند و چگونه تحقیقات کلمات کلیدی برای موفقیت وب سایت شما بسیار مهم است.

ما بهترین مکان ها را برای بهینه سازی کلمات کلیدی شما در وب سایت شما مناسب می باشد را اعلام کردیم و شما اکنون شش نوع کلمه کلیدی مورد استفاده را می دانید ، به این معنی که می توانید تصمیم بگیرید کدام نوع برای کسب و کار شما بهترین است.

 
جهت ثبت پیام باید در سایت عضو شوید و یا وارد سایت شده باشید .
ورود به حساب کاربری / ایجاد حساب کاربری
معرفی وب سایت هایی برای دانلود رایگان تصاویر (بخش اول)

معرفی وب سایت هایی برای دانلود رایگان تصاویر (بخش اول)

در این مقاله زمیوس در بخش اول در مورد بهترین سایت هایی که می توانید تصاویر با کیفیت برای کار و وب سایتتان دانلود کنید

10 ویژگی جدید در ویندوز 11

10 ویژگی جدید در ویندوز 11

در این مقاله تکنولوژی قصد داریم در مورد 10 از ویژگی های جدید در ویندوز 11 آشنا بشیم. ویندوز ۱۱ بالاخره با ظاهری جدید و ویژگی‌های هیجان انگیزش منتشر شد.

7 اشتباه در سئو و راهکارهای رفع آن

7 اشتباه در سئو و راهکارهای رفع آن

در این مقاله سئو و بهینه سازی وب سایت قصد داریم در مورد اشتباهات متداولی که در SEO وب سایت ممکن است اتفاق بیافتد صحبت کنیم.

پیشرفت For Loop در اوراکل 21c

پیشرفت For Loop در اوراکل 21c

در این مقاله بانک اطلاعاتی قصد داریم در مورد دستور حلقه For Loop در اوراکل 21c که چه پیشرفت هایی کرده و چه امکاناتی به آن اضافه شده است که بتوانیم ...